Prechod na navigáciu Hlavné menu Prechod na navigáciu vodorovná
ITQ-INŠTITÚT TEÓRIE KVALITY, s.r.o.

Odvolanie a sťažnosti

Pri výkone auditov, audítori dodržiavajú etický kódex a zabezpečovanie dôvernosti údajov s cieľom  poskytovať služby bez sťažností, sporov resp. odvolaní.

V prípade, že chce klient uplatniť svoju sťažnosť, resp. odvolanie sa na CO je postup nasledovný:

  • Každé odvolanie resp. sťažnosť, spor musí byť na CO podané v písomnej forme.
  • Vedúca CO v spolupráci s manažérom kvality preverí v lehote do 20 dní v súčinnosti s audítormi, ktorí sa zúčastnili preverovania opodstatnenosť odvolania, sťažnosti, resp. sporu. Ak je postup komplikovaný vedúca  CO dohodne termín vybavenia odvolania, resp. sťažnosti, sporu  s  podateľom a písomne ho potvrdí.
  • Výsledkom rozhodnutia je vypracovanie stanoviska k odvolaniu, resp. sťažnosti, sporu. Stanovisko vypracováva vedúca CO. Odvolanie  v lehote do 15 dní v I. a II. stupni  riešenia.  Sťažnosť a spor v lehote do 30 dní v I. a II. stupni.

 

dnes je: 18.9.2019

meniny má: Eugénia

podrobný kalendár

webygroup


Úvodná stránka